امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6342

نماینده دشتستان:

دشتستان در بخش درمان نیازمند توجه ویژه است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیماتی اتخاذ کند تا مردم این استان برای پیگیری درمان خود مجبور به رفتن به شهرها و استان‌های دیگر نشوند.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از حضور و بازدید خارج از برنامه وزیر از بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، اظهار داشت: پیرامون موضوع جمعیت نیاز است که دستور داده شود تا در همه آیین نامه‌هایی که طی این سال‌ها در وزارتخانه بهداشت صادر شده، بازنگری و تجدید نظر شود.

رضایی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات همه نیروهای کادر و درمان و بهداشت افزود: پرداخت به موقع کارانه‌های پزشکان، پرستاران و سایر نیروها مکرراً از سوی این نیروها از ما خواسته شده است که ما نیز این درخواست آنها را منتقل و بر پرداخت به موقع آن تاکید داریم.

وی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی و شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی نیز از دیگر مطالبات ماست و در صورت نیاز وزارتخانه بهداشت تبدیل وضعیت این نیروها را به صورت لایحه به مجلس ارائه دهد.

رضایی با انتقاد از جایگاه پایین استان بوشهر در حوزه درمان، گفت: در حوزه درمان کمبودهای زیادی وجود دارد و درخواست ما از وزارتخانه بهداشت این است که تصمیماتی اتخاذ و اجرا شود تا مردم این استان و شهرستان برای پیگیری درمان خود مجبور به رفتن به شهرها و استان‌های دیگر نشوند.

وی گفت: دشتستان به اندازه چند شهرستان وسعت و جمعیت دارد و برخی از بخش‌های آن به تنهایی از یک شهرستان بزرگ‌تر است که نیاز به توجه بیشتر و ویژه دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از مدیران سابق دانشگاه، از وزیر بهداشت بخاطر انتخاب نیروهای توانمند و انقلابی در دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد و گفت: تیم با انگیزه دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر نیازمند حمایت وزارت بهداشت است و انتظار می‌رود که حمایت ویژه‌ای از سوی وزارتخانه از این تیم بخصوص در زمینه مالی و امکانات صورت گیرد.

رضایی تکمیل بیمارستان ١٧ شهریور برازجان را ضروری و اولویت دشتستان دانست و ادامه داد: آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی، احداث دانشکده داروسازی و پرستاری، پیگیری ساخت و تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و کمک به رفع نیازمندی‌های این بیمارستان و درمان شهرستان از دیگر درخواست‌ها است.

صدور مجوز بیمارستان شبانکاره و احداث بیمارستان در سعدآباد و آبپخش، اختصاص تجهیزات به بیمارستان شهید گنجی برازجان و دیگر مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان، راه اندازی کلینیک تخصصی برازجان، تکمیل ساختمان مرکز جامع سلامت کلمه، پرداخت مطالبات کادر درمان، رفع مشکلات اورژانس، ساخت پانسیون در نقاط مختلف شهرستان و… از دیگر مطالبات و مشکلاتی بود که نماینده دشتستان در جلسه با وزیر بهداشت مطرح کرد و خواستار حل آن شد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: