امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6334

دکتر رضایی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل معضل آب شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مساله تامین آب را معضل نخست و اساسی شهرستان دشتستان خواند و خواستار استفاده از همه ظرفیت‌های ملی و استانی برای حل و کاهش معضل این حوزه شد.

مسائل و مشکلات حوزه آب شرب شهرستان دشتستان با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان دشتستان، روسای شوراهای بخش‌های آبپخش، ارم، بوشکان، سعدآباد، شبانکاره و مرکزی شهرستان دشتستان در محل دفتر نماینده دشتستان بررسی و پیگیری شد.

دکتر ابراهیم رضایی مساله تامین آب را معضل نخست و اساسی شهرستان دشتستان خواند و با اشاره به مشکلات متعدد مردم نقاط مختلف دشتستان در حوزه آب، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌های ملی و استانی برای حل و کاهش معضلات این حوزه شد.

در این جلسه اهم مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان دشتستان از سوی نماینده دشتستان و نیز روسای شوراها مطرح شد.

تکمیل طرح های آب‌شیرین‌کن، نوسازی شبکه، افزایش سهم دشتستان از خط سد کوثر، آبرسانی به روستاهای فاقد کد، تکمیل آب‌شیرین ‌کن ۱۷ هزار متر مکعبی برازجان، احداث و تکمیل مخازن آب، احداث چاه‌های جدید یا کف‌شکنی برخی چاه‌های موجود و… از جمله مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرعامل آبفای استان نیز با اشاره به وسعت و اهمیت دشتستان، بر بکارگیری همه ظرفیت‌های شرکت آب و فاضلاب برای حل مشکلات بی آبی دشتستان تاکید کرد.

در پایان این جلسه مدیرعامل آبفای استان از وضعیت آبرسانی در بخش‌های آبپخش و سعدآباد بازدید کرد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: