امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6218

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

تکمیل سد دالکی اولویت اساسی حوزه آب شهرستان دشتستان است

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل سد دالکی اولویت اساسی حوزه آب دشتستان است.

ابراهیم رضایی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری بخش سعدآباد با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و با گرامیداشت هفته دولت و روز پزشک اظهار داشت: مسائل و مشکلات مطرح شده را به جد دنبال و پیگیری می‌کنیم و شانی جز پیگیری و حل این مشکلات نداریم.

وی تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانیم در این ایام نمایندگی مسائل و مشکلات را ببینیم و حل کنیم و اگر به تعبیر رهبر معظم انقلاب جز این کاری کنیم و یا مسائل مردم را نادیده بگیریم خیانت کرده‌ایم و وظیفه داریم مشکلات و مسائل زندگی مردم را حل کنیم.

نماینده مردم دشتستان افزود: بعد از مسئله درمانی که بخاطر همه‌گیری ویروس کرونا بود، در مسئله کشاورزی و خصوصاً آب، طی سه ماهه گذشته پیگیری زیادی داشتیم. رفع مشکل آب شرب و آب کشاورزی را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: آب کشاورزی در دشتستان و بخش سعدآباد یک دغدغه اساسی است و اشتغال بسیاری از خانواده‌ها و خصوصاً کشاورزان به همین مسئله وابسته است.

رضایی بیان کرد: ما نمی‌گوییم یک ماهه مشکلات آب به صورت ۱۰۰ درصدی رفع می‌شود ولی گام به گام پیگیر رفع آن هستیم.

وی گفت: یکی از مسائل مهم در رفع مشکل آب، خصوصاً در بخش کشاورزی، تکمیل سد دالکی است که در این چندماهه با جلساتی که با پیمانکار و مسئولان وزارت نیرو داشتیم انشاالله امیدواریم هرچه سریع‌تر تکمیل شود. مدیران قرارگاه خاتم قول داده‌اند که کار به‌خاطر بودجه متوقف نشود و به‌صورت مستمر پیگیر هستیم و کار تکمیل سد در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد نرخ خرما، جلسه‌ای با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم که پیشنهاد اول بنده برای برون رفت مرتفع کردن مسائل کشاورزی به‌جای دنباله روی در مسائلی همچون خام فروشی نفت است.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: