امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6210

دکتر ابراهیم رضایی:

توسعه شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است.

ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از نظر وسعت و جمعیت دارای جایگاه خاصی در استان بوشهر است و باید اعتبارات این شهرستان با توجه به این شاخص‌ها تخصیص یابد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبارات مصوب شهرستان دشتستان ابلاغ شده است ادامه داد: انتظار داریم مسئولان استانی در زمینه تخصیص این اعتبارات تلاش لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که مشکل و محدودیت‌هایی در زمینه تخصیص اعتبارات وجود داشته باشد، نباید این محدودیت‌ها فقط شامل شهرستان دشتستان شود و انتظار داریم در تخصیص‌ها عادلانه رفتار شود.

وی به وضعیت شیوع کرونا در سطح استان و شهرستان اشاره کرد و افزود: در این شرایط اختصاص اعتبارات مناسب به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا ضروری است.

رضایی با بیان اینکه آب و برق از مطالبات جدی مردم است و باید در تخصیص اعتبارات مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: پروژه‌های حوزه راه و رفع کمبودهای حوزه آموزش و پرورش باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه در مقابل مردم متعهد و مسئول هستیم، تصریح کرد: همه این مردم اعضای خانواده ما هستند و باید هر کاری می‌توانیم برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای آنها کنیم.

رضایی با تاکید بر لزوم تلاش همه مدیران برای جذب اعتبارات ملی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان باید برای تعریف و پیگیری اعتبارات ملی تلاش کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم که اعتبارت مناسب را جذب کنیم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: