امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=2731

در دیدار مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر:

نماینده دشتستان: توانمندسازی خانواده‌های مددجویان دشتستان دنبال شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود که با تلاش کمیته امداد، توانمندسازی خانواده‌های مددجویان دشتستان دنبال شود.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد منشأ خیر و برکات زیادی از ابتدا تا کنون برای مردم محروم و مستضعف جامعه بوده است که نمونه آن را در استان بوشهر و شهرستان دشتستان از سوی امدادگران خدوم شاهد هستیم که جای قدردانی دارد.

رضایی اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغال و توانمند سازی مددجویان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این نهاد از جمله نهادهایی است که در حوزه توانمندسازی افراد از طریق ایجاد و راهبری طرح‌های خود اشتغالی خرد و کلان عملکرد درخور توجهی داشته است.

وی افزود: همین ایجاد روحیه کار و تلاش و اشتغال باعث می‌شود مردم روی پای خودشان بایستند و وابستگی همیشگی نسبت به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد نداشته باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گسترش فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را برای جامعه هدف کمیته امداد ضروری دانست و خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد فقر فرهنگی بی تأثیر در فقر مادی و محرومیت افراد نیست که می‌طلبد در این زمینه با برنامه ریزی های دقیق اقدامات بیشتری صورت گیرد.

رضایی اظهار داشت: می‌دانیم جمعیت تحت حمایت کمیته امداد زیاد و منابع این نهاد برای پاسخگویی محدود است اما ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم هر جایی که برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به این محرومان نیاز باشد حمایت می‌کنیم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: