امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6357

در مراسم روز جهانی قدس؛

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: تنها نسخه نجات‌بخش فلسطین مقاومت است

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازش ثمره‌ای نداشته است، گفت: فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است و تنها راه حل و تنها نسخه نجات‌بخش موضوع فلسطین مقاومت است.

دکتر ابراهیم رضایی در مراسم روز جهانی قدس در مصلای جمعه شهر آب‌پخش ضمن تجلیل از ایستادگی ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: رد پای رژیم صهیونیستی در جنایات مختلف دیده می‌شود و هر روز در حال گسترش جنایات خود است.

رضایی با بیان اینکه وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که صهیونیست‌های جنایتکار در غرب آسیا هستند منطقه روی آرامش به خود نخواهد دید و وظیفه داریم که برای حفظ امنیت خود مقابل اینها بایستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها راهی که برای مقابله با این رژیم داریم مقاومت است و همه پیمان‌های سازش منجر به شکست شده است و چیزی جز خسارت و ضرر برای فلسطینی‌ها و جهان اسلام نداشته است.

وی افزود: هر اقدام تروریستی که در این سال‌ها در منطقه می‌بینیم یک سرش به رژیم صهیونیستی می‌رسد. نخبه‌ها و دانشمندان ما را در داخل کشور ترور کردند چون با پیشرفت کشور ما مشکل دارند.

رضایی به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بخش زیادی از امنیت امروز مدیون تلاش‌های دانشمندانی چون شهید فخری‌زاده است که توسط رژیم صهیونیستی ترور شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است. حمایت گسترده‌ای از داعش داشتند تا جنایات خود را در این منطقه گسترش دهند.

رضایی صهیونیست‌ها را عابربانک و بانی جنایات علیه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: تا زمانی که اینها در این منطقه هستند، ما روی آرامش را نخواهیم دید و از هر کسی که جلوی صهیونیست‌ها بایستد، حمایت می‌کنیم.

وی حمایت از جریان مقاومت را حمایت از امنیت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: وظیفه شرعی ما مسلمانان است که از یک مسلمان مظلوم حمایت کنیم.

نماینده دشتستان با اشاره به مشکلات آبپخش از جمله مشکل اسناد املاک و زمین‌های مردم و نیز مشکلات ناشی از بی‌آبی، گفت: حل این مشکلات از اولویت‌های بنده بوده و تلاش می‌کنیم تا در آینده مرتفع شوند.

همه گروهک‌های تروریستی ریشه‌ در رژیم صهیونیستی دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه گروهک‌های تروریستی یک سرشان به رژیم صهیونیستی می‌رسد.

رضایی در مراسم روز جهانی قدس در روستای زیارت دشتستان با گرامی‌داشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: در اروپا و آمریکا و در سراسر دنیا هم این روز را گرامی می‌دارند، اینها نشانه بزرگی امام خمینی و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مرکزی برای اشاعه تروریسم و کشتار بی‌گناهان است خاطرنشان کرد: چیزی جز ویرانی و نسل‌کشی از این رژیم نمی‌بینیم. ماهیت این رژیم بر اساس قتل عام افراد بی‌گناه است.

رضایی با اشاره به اینکه کشتار افراد برای این رژیم عادی است، ادامه داد: با کسانی که اعتقادی به حقوق بشر ندارد نمی‌توانیم مذاکره و رابطه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به فلسطین اکتفا نکرده‌ است، اضافه کرد: شعارشان از نیل تا فرات بوده و اگر مقاومت اسلامی جلوی آنها نمی‌ایستادند چه بسا امروز به تهران رسیده بودند. همه گروهک‌های تروریستی یک سرشان به رژیم صهیونیستی می‌رسد و ریشه در این رژیم دارند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صهیونیست‌ها از همه دشمنان ملت ایران حمایت می‌کنند گروه‌های مختلف مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت رژیم صهیونیست‌ها بوده‌اند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات روستای زیارت، خواستار حل مشکلات آن به ویژه در زمینه تامین آب، لایروبی کانال‌های زهکشی و تعریض راه ورودی روستا شد و گفت: اعتبار مناسبی برای لایروبی کانال‌های زهکشی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: