امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6182

دکتر ابراهیم رضایی منتخب مردم دشتستان در مجلس:

تلاش حداکثری خود را برای گرفتن حق مردم شریف دشتستان به کار خواهم گرفت/ جلو بی عدالتی ها را خواهم گرفت

دکتر رضایی با بیان اینکه خودم راانقلابی می دانم ونماینده تمام مردم دشتستان هستم افزود :چون خود رسانه ای هستم وآشنایی کامل دارم دراین حوزه ،باید سعی شود خبرنگار طراز انقلاب تربیت شود و باید در این زمینه آموزش لازم صورت گیرد و برای آموزش خبرنگار انقلابی از بحث معرفتی بهره برد.

دکتر ابراهیم رضایی منتخب مردم شریف دشتستان درمجلس شورای اسلامی در دفتر هفته نامه مردم جنوب گفت: به دلایل مختلف رسانه ها توقعات خود را از من به عنوان نماینده مردم دشتستان بالا بگیرند.

IMG 9707

اسماء بوستانی“به گزارش سخن مردم”عصر شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ،منتخب مردم شریف دشتستان ضمن تبریک روز ارتباطات، با مدیر مسئول و هیئت تحریریه هفته نامه مردم جنوب و پایگاه خبری سخن مردم دیدار نمود .

ایشان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)بیان نمود: خیلی خوشحال هستم وخدا راشکر می کنم که توفیقی حاصل شد امروز درجمع شما تحریریه هفته نامه مردمی ،مردم جنوب باشم ومن این رسانه را از خود می دانم واحساس صمیمت ونزدیکی می کنم با این رسانه وهمچنین آقای قاسمی مدیر مسئول محترم نشریه که خوداز مفاخر وسرمایه های شهرستان هستند ومن ازگذشته با آثار ایشان آشنا بودم ،دربحث جغرافیای دشتستان که زحمات زیادی کشیدندوبه مردم خدمت نمودند.

دکتر رضایی با بیان اینکه خودم راانقلابی می دانم ونماینده تمام مردم دشتستان هستم افزود :چون خود رسانه ای هستم وآشنایی کامل دارم دراین حوزه ،باید سعی شود خبرنگار طراز انقلاب تربیت شود و باید در این زمینه آموزش لازم صورت گیرد و برای آموزش خبرنگار انقلابی از بحث معرفتی بهره برد.

ایشان بیان نمود :برای نظام مند شدن حوزه خبرنگاری باید نظام خبرنگاری راه بیفتد تا خبرنگاران مورد حمایت قرار گیرند و بین خبرنگار با غیر خبرنگار مرزبندی صورت گیرد.

اگر نظام خبرنگاری مانند نظام پزشکی و مهندسی و …راه بیفتد خبرنگاران به خواسته هایشان خواهند رسید ما به خبرنگاران و رسانه نیاز داریم و همراهی آنان را خواستاریم.

در یک سال آینده باید مجلس خوب کار کند که بتواند زمینه دولت انقلابی را فراهم نماید من به صورت جدی جلو بی عدالتی ها را خواهم گرفت و سعی خواهم کرد نماینده ای پاسخگو باشم.

دکتررضایی با بیان اینکه خودم رسانه ای هستم وتفاوت من با دیگر نماینده های دشتستان این است که در حوزه رسانه پاسخگو تر خواهم بود اظهار کرد: حوزه خبرنگاری همانند حوزه نظام پزشکی و دیگر حوزه ها شود و جایگاه خبرنگاران هنگام ورود به یک سازمان یا دستگاه حفظ شود، به صورتی که شان و منزلت خبرنگار حفظ شود.

IMG 9741

رضایی افزود: درب ادارات باید به روی اصحاب رسانه باز باشد؛مثلا این خبرنگاردعوت شود ویا آن خبرنگار دعوت نشود راقبول ندارم وخبر آن چیزی نیست که روابط عمومی به شما بدهند شما باید به دنبال کشف خبر باشید وتبعیض بین خبرنگاران را قبول ندارم.

بسیاری از مسئولین ما ظرفیت نقد پذیری را ندارند اما خبرنگاران می توانند به خوبی واسطه بین مردم و مسئولین باشند و مشکلات دشتستان را به خوبی انعکاس دهند.

IMG 9762

وی دعوت از خبرنگاران و توزیع عادلانه آگهی ها در بین رسانه ها را جزو اولویت های اصلی خواستار شد و افزود: در مجلس آینده به امید حق و با کمک دیگر نمایندگان انقلابی به صورت جدی در خصوص مبارزه با فساد فعالیت خواهیم کردT زیرا معتقدم که مجلس باید چنان قوی و خوب کار کند که زمینه را برای فعالیت های مجلس جوان انقلابی آماده کند و آن را آباد کند‌.

اولویت مجلس یازدهم شفافیت ومبارزه با  فساداست

منتخب مردم دشتستان در ادامه بابیان اینکه اولویت مجلس یازدهم شفافیت ومبارزه با  فساداست بیان نمود :در مجلس یازدهم مهم‌ترین مساله امروز جامعه مشکلات اقتصادی و معیشتی است و یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توان انجام داد ، مبارزه با فساد است وهمچنین مبارزه با فساداداری و ایجاد شفافیت را ابزار موثر در مبارزه با فساد دانست.

مبارزه با فاسد و اختلاس‌گر وظیفه قوه قضائیه است اما مبارزه با فساد وظیفه مجلس است. از این‌رو باید ساختارهایی که در کشور از دل آن اختلاس ایجاد می‌شود، اصلاح شود.

ابراهیم رضایی با اعلام حمایت ازپیشرفت دشتستان عنوان کرد: این موضوع از اولویت های کاری من است، با توجه به اینکه شهرستان دشتستان بزرگترین شهرستان استان است اما بودجه و امکاناتش همانند دیگر شهرستان های کوچک استان است .

منتخب مردم دشتستان اولویت دیگر فعالیت خود را پیگیری راه آهن عنوان کرد و افزود: در حوزه کشاورزی و دیگر حوزه ها نیازهای زیادی داریم، صنایع وابسته، تبدیلی و تکمیلی که سبب اشتغال جوانان می شود باید ایجاد شود.

دکتررضایی اظهارداشت:شهرستان دشتستان بزرگترین شهرستان استان وهمچنین قطب کشاورزی استان است وبالای چهارصد وسی هزارتن تولید محصولات دارد که باید توجه ویژه واعتبارات لازم به آن تعلق گیرد.

ایشان درخصوص اشتغال جوانان شهرستان گفت:حق و حقوق مردم باید گرفته شود زیرا هم در بحث اشتغال و هم مسولیت های اجتماعی در حق مردم استان بوشهر ظلم شده است، وما خود کلی افراد بیکارداریم ولی افرادی از استانهای دیگر درشرکت های نفتی وگازی مشغول به کار هستند ،بنابراین در مجلس آینده جلوی این بی عدالتی ها خواهم ایستاد و تلاش حداکثری خود را برای گرفتن حق مردم بکار خواهم گرفت.

IMG 9723

ایشان ضمن تشکر ازآقای سعید رضایی که خود رسانه ای است تصریح نمود: این نکته را یادآور شده ام که هر جا نیاز است من درخدمت مردم ورسانه ها هستم ونشست های خبری برگزار می کنیم.

IMG 9734

وی خود را نماینده ای پاسخگو برای مردم و رسانه ها دانست و بیان کرد: در شبکه های مجازی مرزبانی وجود ندارد؛ نباید اجازه دهیم در هیچ حوزه ای محصول تولید مبتذل بیگانه وارد کشور ما شود زیرا نسبت به پیام رسان های خارجی بدبین هستیم و بزرگترین مشکل ما پاسخگو نبودن حاکمیت ماست.

در این خصوص شبکه ملی ارتباطات باید ایجاد و تقویت شود و اطلاعات داخلی به خارج از کشور نرود که این پیگیری ها وظیفه دولت است.

IMG 9720

مدیر مسئول هفته نامه مردم جنوب و پایگاه خبری سخن مردم در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) وتبریک ایشان به عنوان نماینده منتخب مرد شریف دشتستان ،روز روابط عمومی وارتباطات حضور دکتر رضایی را در دفتر هفته نامه مردم جنوب خیر مقدم عرض نمود و گزارشی از وضعیت هفته نامه و پایگاه خبری سخن مردم بیان نمود.

ایشان خواستار حمایت جدی از خبرنگاران این قشر زحمت کش حوزه رسانه شد و از نماینده منتخب درخواست نمود که این مهم را در برنامه های خود قرار دهد،که قطعا باوجود شما نماینده منتخب دشتستان که خود از اساتید رسانه ای هستید مشکلات رسانه ها حل شود.

حبیب قاسمی با توجه به ظرفیتهای که دراستان وجوددارد ، از ایشان خواست تا نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان دشتستانی تلاش لازم صورت گیرد.

مدیرمسئول مردم جنوب با بیان اینکه ما تمام اخبار وعملکردها مسئولین استان وشهرستان را به طوررایگان پوشش می دهیم افزود: درشهرستان وگاها دراستان احترام به خبرنگاران گذاشته نمی شود وبا وجود اینکه بارها استاندار بوشهر درنشست هایش با خبرنگاران گفته است جناح بازی صورت نگیرد ودرهمه جلسات وبازدیدها خبرنگاران باشند،وتمامی دستگاه های اجرایی استان موظف هستند برای اطلاع رسانی دقیق و هرچه بهتر عملکرد خود با رسانه های مختلف همکاری کنند،چرا که یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، ارتباط با مطبوعات است و برای توسعه استان به ارتباط بیشتر با مطبوعات نیازمندیم،ولی گاها شاهد هستیم در گرینشی از چند نفر خبرنگار خاص دعوت به عمل می آیدو این واقعا جای سوال است؟ واین به ضررمسئولان است ، ومردم می بینند،چون رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است.

IMG 9767

وی با بیان اینکه بیشترین نویسندگان وحدود چهارصد نفراین نویسندگان مربوط به شهرستان دشتستان است درادامه گفت: ما ،درکنار کاررسانه ای نمایشگاهی دائمی از آثار نویسندگان استان راداریم که فقط بخاطراینکه آثارشان دریک جایی محفوظ باشد این مکان را باهزینه شخصی خودم اجاره نموده ام واز مسئولین محترم خواستار مکانی مناسب برای نمایش آثار نویسندگان هستم.

منبع خبر: هفته نامه مردم جنوب

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: