امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3359

نماینده دشتستان:

تلاش برای فروش خرما با قیمت مورد پسند نخلداران

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای فروش خرما با قیمت مورد پسند نخلداران خبر داد و گفت: روز ۲۹ مردادماه میز صادرات خرما در تهران برگزار می‌شود.

دکتر ابراهیم رضایی اظهار داشت: خرما یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه‌های مردم در شهرستان دشتستان است.

رضایی با اشاره به اینکه بر اثر بارندگی خسارت‌هایی به نخلداران وارد شده است، افزود: نشستی را با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم و قول دادند که در جلسه هیات دولت این موضوع مطرح و از حق کشاورزان و نخل‌داران دفاع کنند. با اعضای هیات دولت برای دفاع از این حق کشاورزان هم مذاکراتی را داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم خسارت‌هایی که بر اثر سیل و بارندگی به کشاورزان وارد شده جبران شود. پرداخت خسارت‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون معیشت مردم به این موضوع وابسته است.

تلاش برای تسهیل در صادرات خرما

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قیمت خرما از دغدغه‌های اصلی مردم است که سیزدهم مردادماه نشست میز ملی خرما را در دشتستان برگزار کردیم که در سطح خوبی برگزار شد و همه افرادی که در قیمت خرما مؤثر بودند در دشتستان حضور یافتند و دور یک میز برای این موضوع برنامه‌ریزی شد تا شاهد اتفاقات تلخ سال‌های قبل نباشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: در تهران نیز نشست‌های خوبی را در این زمینه داشته‌ایم و مستمر پیگیر هستیم که امسال کشاورزان خرما را با قیمت مطلوب بفروشند.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه میز صادرات خرما در تهران برگزار می شود، ادامه داد: با همکاری سازمان توسعه تجارت شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود. مسائل با حضور مدیران مربوطه و صادرکنندگان بزرگ کشور بررسی و برنامه‌ریزی می‌شود.

منبع خبر: مهر

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: