امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16870

گزارش هفتگی نماینده دشتستان (از 28 بهمن تا 4 اسفند۱۴۰۲)؛

برگزاری برنامه‌های ملاقات مردمی/ حضور در دانشگاه خلیج فارس/ درخواست دکتر رضایی از مردم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گزارش هفتگی خود از برگزاری برنامه‌های ملاقات مردمی، حضور در دانشگاه خلیج فارس و درخواست دکتر رضایی از مردم خبر داد.

دکتر ابراهیم رضایی در یادداشت هفتگی خود ( از 28 بهمن تا 4 اسفند ۱۴۰۲) با عنوان “هفت نوشت” نوشت: بخاطر برخی مشغله‌ها گزارش هفتگی را خلاصه می‌کنم. روزهای ابتدایی این هفته در دفتر در چند نوبت برنامه‌های ملاقات مردمی داشتم.

همچنین برنامه‌هایی در سعدآباد، آبپخش، شبانکاره، برازجان، بوشکان و وحدتیه و نیز تعدادی از روستاها داشتم.

با معاون وزیر بهداشت در مورد پروژه‌های درمانی و با معاون سازمان راهداری در مورد چند پروژه راه شهرستان گفتگو کردم.

با وزارت ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال در مورد احقاق حق ورزش دشتستان تماس داشتم. تماس‌هایی هم با مدیران و مسئولان آب منطقه‌ای، آموزش و پرورش، صمت، فراجا، دانشگاه آزاد، میراث فرهنگی، وزارت راه، سازمان برنامه، تامین اجتماعی، وزارت اقتصاد، جهاد کشاورزی و وزارت دفاع در مورد مشکلات مردم و شهرستان داشتم.

روز سه‌شنبه (اول اسفند) به همراه سایر نمایندگان استان به دانشگاه خلیج فارس رفتیم و در جمع دانشجویان پاسخگوی سئوالات ایشان بودم، سپس به دفتر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان رفتم و دقایقی ضمن بیان مواضع خود به سئوالات اعضا پاسخ دادم.

آخرین هماهنگی‌ها را با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی جهت سفر به دشتستان انجام دادم، هدف رسیدگی ویژه و کمک به عرضه خرمای دشتستان در بازارهای داخلی بود، حاشیه‌سازی برخی افراد و نگرانی از سیاسی شدن موضوع باعث شد تا از وی بخواهم که سفر خود را به زمانی دیگر موکول کند.

این در حالی است که در طی چهار سال اخیر روسای تعاون روستایی چهار بار به دعوت بنده به دشتستان سفر کرده‌اند که آخرین بار آن شهریور امسال بوده است. شب در مراسم ولادت حضرت علی اکبر(ع) در برازجان شرکت کردم.

روز چهارشنبه (دوم اسفند) در شهرهای شبانکاره و آبپخش از آیت الله حسینی بوشهری استقبال کردیم. شب مهمان تجمع بزرگ قوم گیسکانی‌ها بودم سپس عازم کلمه شدم و در جمع اعضای مجمع انقلابیون بوشکان حاضر شدم. آخر هفته تبلیغات انتخابات رسماً آغاز شد.

در پایان ضمن سپاس بیکران از عموم مردم شریف دشتستان بخاطر لطف و محبت ایشان نسبت به حقیر، از مردم عزیزمان می‌خواهم که همگی در انتخابات مهم یازدهم اسفندماه مشارکت کنند. از همه دوستان و حامیان خود می‌خواهم که ضمن رعایت کامل قانون، آرامش خود را حفظ کنند و به حاشیه‌سازی‌ها و تخریب‌ها توجه نکنند.

حماسه نزدیک است.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: