امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3660

برای نماینده‌ای که ماه مجلس شد

بار دیگر ابراهیم دیگر از راه رسید شاید قرار است دوباره رستاخیزی شود آن هم از جهت کارهای عمرانی به ویژه در دشتستان!

نیم قرن پیش در اواخر دهه ۱۳۵۰ خورشیدی زنده یاد ابراهیم ماحوزی نماینده وقت دشتستان در مجلس شورای ملی پرچمدار کارهای عمرانی در منطقه بود و از هیچ کمکی در جهت حمایت و پشتیبانی از عمران و آبادی در خاک تفتیده دشتستان برای اهالی این آب و خاک دریغ نمی‌کرد.

حال پس از سال ها انتظار و صبر و صبوری مردم فهیم روستای درودگاه، ابراهیم دیگری از راه رسید و به مجلس راه یافت و آستین همت بالا زد و در تکمیل طرح های عمران و آبادی منطقه کوشید.

حالا امروز ابراهیم دیگر دشتستان، جناب دکتر ابراهیم رضایی نماینده پرتلاش دشتستان با پیگیری‌های ارزشمند و دغدغه‌مند خود و سایر مسئولان استانی، شهرستانی و شورا و دهیاری روستا، کاری کرد که دل های مردم زحمتکش روستای درودگاه را در این شرایط سخت و دشوار شاد کرد.

در هر مجلسی و محفلی سخن از اوست که ماه مجلس شد…

دستمریزاد آقای نماینده… پر توفیق باشی… .

اما سخن دیگر:

با توجه به اینکه درودگاه یکی از روستاهای هدف گردشگری در استان بوشهر است و گردشگری مذهبی هم دارد، ای کاش دست اندرکاران پل و پیمانکار محترم، یک پل زیبا در کناره پیوند دو رودخانه شاپور و دالکی طراحی کنند.

تا علاوه بر گذر مردم یک جاذبه گردشگری هم برای روستای درودگاه ایجاد نماید. با این کار علاوه بر زیباسازی و جذب گردشگر، تصویر یک روستای مدرن و پیشرفته را خواهیم داشت که با جاذبه های تاریخی، مذهبی و گردشگری طبیعت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. (یاحق)

نویسنده: امید زاهد

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: