امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6211

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

برای رفع مشکلات عشایر و کشاورزان قائل به الگوی مرکزنشینان نیستیم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات عشایر و کشاورزان قائل به الگوی مرکزنشینان نخواهیم بود و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی می‌کنیم.

ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش ارم با قدردانی از مردم و مسئولان بخش ارم، اظهار داشت: طبق وعده‌های زمان انتخابات، خود را ملزم به سرزدن به نقاط مختلف شهرستان می دانم و از نزدیک شنونده مشکلات مردم خواهم بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر مسئولی در رفع مشکلات مردم سستی و کوتاهی کند به‌طور جد و تمام قد مقابل او خواهم ایستاد و از هر مدیری که به مردم خدمت کند، حمایت خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی امروز به جایی رسیده است که نفتکش‌های ما با صلابت در مقابل چشم همه زورگویان بنزین صادر می‌کنند و این تحقق تفکر امام (ره) است که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

وی ادامه داد: امروزه این اقتدار باید در درون هم حکم فرما شود که اگر مشکلی در جایی به‌وجود آمد سریعاً و فوراً و با روحیه جهادی آن مشکل برای کاهش رنج مردم رفع شود.

رضایی افزود: این تفکر انقلابی و جهادی نه تنها در خارج از کشور، بلکه در داخل کشور هم باید حاکم شود و مشکلات نباید برای مردم رنج و سختی ایجاد کنند.

وی گفت: به عنوان وکیل و نماینده شما قول می‌دهم تا آخر در کنار شما برای پیگیری مشکلات خواهم ایستاد و در صدر مشکلات این بخش، موضوع تعریض و ترمیم جاده ارم است که همه تلاشمان را برای حل آن به‌کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه کشاورزی بخش ارم یک فرصت برای کشور و استان و تجلی اقتصاد مقاومتی است، افزود: با دعوت از مدیران اجرایی در جمع مردم حضور خواهیم یافت و از نزدیک پیگیر مشکلات خواهیم بود.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: