امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=2038

واکنش دکتر رضایی به سخنان نماینده کازرون

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به نماینده کازرون واکنش نشان داد.
دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس در شانزدهمین گزارش ماهانه خود در پاسخ به سوالی پیرامون سخنان اخیر نماینده کازرون در مجلس درباره موضوع آب اظهار داشت: من این صحبت‌ها را نپخته و تفرقه‌انگیز و ضد امنیت می‌دانم.

وی بیان کرد: شهرستان دشتستان و استان بوشهر میزبان هزاران نفر از اهالی شهرستان کازرون است و رابطه‌های عمیق دوستی و خویشاوندی و نیز تجاری و اقتصادی بین مردم دشتستان و کازرون وجود دارد و نباید برخی افراد سخنانی را بیان کنند که به این روابط لطمه‌ای وارد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم دشتستان و کازرون سال‌ها ارتباطات و روابط دیرینه و کهنی دارند و یکی هستند.

وی بیان کرد: این حرف‌ها بر خلاف مصالح مردم هر دو شهرستان است. شاید اینها ناشی از سرخوردگی از رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری و یا ناکامی در انتخابات رئیس مجلس یا برکناری از ریاست کمیسیون انرژی مجلس است.

رضایی با بیان اینکه از جان فداهای وزیر سابق نفت بیش از این انتظار نداریم خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم با این منطق اشتباه صحبت کنیم باید بگوییم که مردم کازرون هم از گاز بوشهر دل بکنند اما این را ما قبول نداریم و این حرف بی‌منطق است.

وی افزود: بنده طبق قانون اساسی هم نماینده مردم دشتستان هستم و هم نماینده مردم کازرون؛ از منافع همه مردم ایران باید دفاع کنیم. این کشور یکپارچه است و این حرف‌ها بر خلاف نص صریح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در مورد منطقه‌گرایی و قوم‌گرایی هشدار دادند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت: این حرف‌های پوپولیستی و عوام‌فریب که بر خلاف قانون است درست و صحیح نیست. یک بار برای همیشه این سخنان تنش‌زا را که در حقیقت نشان از عدم تعادل دارد را کنار بگذاریم. قبلا هم چنین مطالب سخیفی گفته شده بود ولی من پاسخ ندادم چون نمی‌خواستم وارد این دعواها شوم ولی چند بار تکرار شده و الان احساس می‌کنم اگر پاسخ ندهیم اجحافی صورت گرفته است و شاید فکر می‌کنند نمی توانیم از این حرف‌ها بزنیم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: