امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16508

نماینده دشتستان:

اولویت‌‎‌های بودجه متناسب با نیازهای مردم برنامه ریزی شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه آب و فاضلاب با دست خالی کار می کنند که نیاز است در حوزه اعتبارات به خوبی دیده شود.

دکتر ابراهیم رضایی در آیین بهره ‎برداری از مجتمع آبرسانی بنداروز شهرستان دشتستان اظهار کرد: آب حیاتی ترین نیاز کشور است که باید در اولویت بودجه ریزی و تخصیص بودجه قرار گیرد تا از این طریق مشکلات آبرسانی کشور به حداقل برسد.

رضایی بیان کرد: شرکت آبفا استان بوشهر مصداق بارزی از کار جهادی است که پروژه های ارزشمندی در حوزه آبرسانی استان و بویژه شهرستان دشتستان به ثمر رسانده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجموعه شرکت آبفا مجموعه ای پای کار هستند که در تمامی شرایط سخت و دشوار برای آبرسانی پایدار نقش آفرین شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: در سه سال گذشته در شهرستان دشتستان از لحاظ کمی و کیفی اقدامات بسیار خوبی محقق شده اما در این شهرستان همچنان تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله وجود دارد.

رضایی اظهار کرد: در این راستا از تلاش سپاه و بویژه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای مشارکت در پروژه های آبرسانی شهرستان کمال قدردانی دارم.

وی افزود: امیدواریم سایر مسائل و مطالبات بحق مردم شهرستان در حوزه آب نیز با تداوم همدلی و تلاش جهادی شرکت آبفا استان بزودی برطرف شود.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: