امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6200

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

از حق مردم کوتاه نمی‌آیم/ بر سر مطالبات مردم با احدی زد و بند نمی‌کنم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت ما در سفر به شهرها و روستاها، مناطقي بوده كه دسترسی کمتر و سخت‌تری را به مرکز شهرستان دارند.

دکتر رضایی در جمع مردم طلحه:
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، ابراهیم رضایی در جمع مردم روستای طلحه دشتستان ضمن قدرداني از زحمات مردم و بسيجيان اين روستا و بخش بوشكان، اظهار داشت: در جریان آتش‌سوزی‌های اخیر مردم انقلابي منطقه خوش درخشیدند و شاهد تحقق کار جهادی بزرگی بودیم.

وی با اشاره به اینکه دنبال توسعه و تقویت ارتباط با مردم هستیم اضافه کرد: حضور مستمری را در همه شهرها و روستاهای شهرستان خواهیم داشت و همیشه در کنار مردم هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت ما در سفر به شهرها و روستاها، مناطقي بوده كه دسترسی کمتر و سخت‌تری را به مرکز شهرستان دارند.

وی افزود: در جریان آتش‌سوزی اخیر به صورت مستمر از طریق مسئولان استانی و کشوری پیگیر بودم و امیدوارم شاهد تکرار این موارد نباشیم.

رضایی با تشکر از مسئولان استانی و شهرستانی که در صحنه حضور داشتند اضافه کرد: ناهماهنگی بین مسئولان ارشد دولت باعث طولانی‌شدن آتش‌سوزی در بوشکان و لطمات بيشتر شد.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر عدم پرداخت ٣٠ ميليارد تومان، شاهد خسارت‌های سنگيني بودیم که اثرات جبران‌ناپذيري را به دنبال داشت.

منبع خبر: تسنیم

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: