امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16868

ابراهیم رضایی سرمایه استان و ذخیره انقلاب

دکتر ابراهیم رضایی حائز ده ویژگی است که مردم دشتستان با استناد به آنها می توانند برای بار دوم به او اعتماد کنند.
1- ابراهیم رضائی ساده زیست است زندگی او پیش و پس از نمایندگی تغییری نکرده و خوی اشرافیگری بر او وارد نشده.
2- ابراهیم رضائی متواضع و مردم‌دار است  نماینده ایست سهل الوصول و در دسترس. هیچگاه خودش را در پس القاب و عناوین پنهان نمی کند و بی پرده با آحاد جامعه در ارتباط است.
3 – ابراهیم رضائی جهانبینی و تحلیل صحیحی از تحولات دارد درک صحیح او از حوادث، منجر به ثبات تصمیم و تاکید حداکثری وی به منافع ملی شده است.
4 – ابراهیم رضائی متدین و ولایتمدار است قوه ایمان، او را از بی عدالتی ها و نگاه تبعیض آلود، نگاه بالادست به فرودست و آلایشی که دامنگیر برخی از اصحاب قدرت می شود، جدا کرده است. در کارنامه سیاسی او هیچگاه مواضعی که دچار زاویه با امام و رهبری باشد، دیده نمی شود.
5 – ابراهیم رضائی از حاشیه و جنجال های بی ثمر پرهیز می کند و همواره نماینده ای تراز و خوشنام و در شأن، برای مردم دشتستان بوده است.
6 – ابراهیم رضائی پاکدست است در کارنامه او یک نقطه مبهم در ارتباط با مسائل مالی وجود ندارد.
7 – ابراهیم رضائی شفاف و ضد فساد است شفافیت او موجب شده که بدون هیچ تردید و واهمه ای بر هر فسادی در هر مکان و جایگاهی بتازد.
8 – ابراهیم رضائی از علم، تخصص و دانش کافی برخوردار است دانش و تخصص وی موجب شده مورد وثوق مجلسیان در بسیاری از محافل بین المللی باشد.
9 – ابراهیم رضائی قدرت بیان بالائی دارد او زبان گویای مردم دشتستان است که با بیانی شیوا، رسا، بی لکنت و بی باک، مسائل و موضوعات را به احسنِ وجه منعکس و پیگیری می کند.
10 – ابراهیم رضائی از ارتباط موثر و سالم با مقامات عالی کشور برخوردار است و از این ارتباط در راستای وظایف نمایندگی بهره می برد

نویسنده: الله کرم مشتاقی

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: